dimecres, 20 de maig del 2009

El SECAE a la 1a cursa de Montblanc

Aquest diumenge 17 sota una sol de justícia 3 corredors del SECAE, el Toni, El Pep i l’Asensio, van córrer la 1ª cursa de muntanya de Montblanc, on van participar més de 150 persones.
La cursa d’uns 22km i uns 1000m de desnivell positiu va transcórrer en un ambient distés i de germanor. De bon principi els corredors més bons van aguantar el ritme per tal i que se sortís del poble tots junts i gaudint d’una gran festa de l’esport.
El recorregut començava fent un tomet per la vila ducal per tot seguit anar cap a l’ermita de sant Josep, on començava un senderó que ens va endinsar per dins de la Vall direcció Rojals. Un cop passada la font i uns metres més amunt el recorregut es desviava a dalt d’un collet, i baixada vertiginosa d’un km fins a mas d’en Llort. D’aquí pujada als Plans i baixada pel Barranc de la Pasquala fins a la pista de Sant Joan on després de remuntar uns pocs metres s’agafava un altre corriol que menava fins a Montblanc i l’arribada.
En Toni de bon principi va sortir a conservar pujant la Vall amb tranquilitat i bons aliments amb l’Octavi, i la part final del sender de la Vall amb l’Asensio que pujava com una bala! Un cop passades les pujades trenca-cames i després de Mas den Llort va fer un canvi de ritme a la baixada que va deixar una mica enrere als corredors, deixant un espai que va conservar fins el final. Després algun problema de rampes a les cames i molt mal de peus també per l’acumulació de curses.

En Pep cada dia està més a punt. Va sortir conservador pero a mesura que anava passant la cursa estava cada cop més motivat. Encara una mica tocat del genoll d’una vella lesió i amb el record a les cames de la cursa de la setmana passada a Mont.Ral va fer una cursa progresiva i exel.lent amb una arribada a l’sprint que semblava que no hagués corregut ni un sol quilòmetre. En Pep torna a les andades!

L’Asensio que feia més d’un mes que no corria va arribar fresc com una rosa a la cursa, i en tota la pujada va anar amunt amb un grup més capdevanter, es clar que el fet de fer dies que no corria va fer que a la part final de la cursa patís una mica més, i perdés unes quantes posicions, però mantenint la compostura fins el final va aconseguir una meritòria 37 posició.

Els Resultats absoluts van ser els seguents:

1er Just Sociats AAEET 1h 42 06’’
2n Jordi Pàmies Masvirgili 1h 45 16’’
3er Jaume Cardona Calldetenes 1h 46 02’’

27 Toni Morlans SECAE 2h 08 03’’
28 Octavi Fossas Masvirgili 2h 09 09’’

32 Miquel Virgili Espluguí 2h 10 58’’

36 Pep Pons SECAE 2h 13 19’’
37 Carles Asensio SECAE 2h 14 07’’

Dediquem aquesta participació als nostres amics i companys corredors del SECAE Jordi Guasch i Marc Martí que per Lesió i per feines alienes no han pogut participar en aquesta cursa que els feia especial il.lusió. Des d’aquí Una forta abraçada a tots dos que esperem ben aviat tornin a la trinxera a defensar els nostres colors i a representar el nostre club i el nostre poble.

Nogensmenys també dediquem els resultats, encara que siguin mediocres, però aconseguits amb esforç a les mares recents i les futures mares… que cada cop falta menys.
De fet el compte enrere ja ha començat i aneu veient l’evolució cursa rere cursa….
Aviat el nou membre del SECAE arribarà al món…. Mentrestant a esperar i córrer per la muntanya!