dijous, 4 de juny del 2015

Trail sèries a Alforja


Fa menys d'na setmana els nostres intrèpids corredors del CAE, van anar a la trail sèries d'Alforja. Una cursa plena de sorpreses d'autèntic trail running on van participar el Marc Morató, l'Albert Vila i el més valent dels nous fitxatges: El Jose Àngel Castro, que amb pocs dies d'entrenament ja s'ha dedicat a fer mitges maratons de muntanya amb il·lusió i sense complexes!
L'Albert Vila va correr la cursa de 10km en 1h 54 i el Marc encara no ens ha passat ressenya, però ho va fer molt bé segur! És un dels valors trailrunneros més bons que tenim!
Us deixem un parell de fotos dels corredors, que ja serà l'última vegada que han corregut sense equipació, doncs el nou equipament està fresquet fresquet per començar a suar i a lluir els nostres colors! També us deixem la crònica del Jose Angel que això d'escriure se li dóna prou bé ...


l'Albert i el Marc a punt d'entrar en batalla!


El campió moral de la cursa!

Tot a punt per a la meva segona cursa de "Trail Running". Aquesta vegada es tracta de la "TrailSeries Alforja". Falten pocs minuts per a la sortida. Veig un noi passar just davant del cotxe on m’estic canviant i aprofito per demanar-li que em faci una foto. I " Evoilà", aquí em veieu marcant pit i abdominals… d'aquella manera... hehehe… En faig uns quants estiraments, em poso el dorsal i la gorra, i em dirigeixo a la sortida. Uhm! Veig pocs corredors. Molt nivell, sospito. Sabent que hi han espluguins que volen córrer la curta, aprofito per veure si puc detectar alguna cara familiar. Però no reconec a ningú. Es dona la sortida, una sortida explosiva pels carrers del poble. Jo ja em fico al darrera del grup, per a no molestar, perquè en realitat no podia córrer més ràpid, i per conservar les forces. Comença el tram de terra i el corredor que em persegueix per l'esquena és el corredor escombra. Sergi em diu que s'anomena. I per descomptat que vam fer junts la resta de la cursa. Gran companyia. Gran consells que em dona. Suor, molta suor que desprenia el meu cos al llarg de la cursa i, això, què no era un dia massa calorós, potser era a causa de la humitat. Vam pujar per drets senders, baixar per empinades tarteres, i córrer per prolongades pistes tant de pujada com de baixada. En Sergi em va ensenyar com baixar depressa per les tarteres, igualment com baixar ràpid per les sendes. Però la primera cosa que vaig aprendre és que n’has de tenir un bon parell de cames tant per a pujar com per a baixar. “José, de pujada vas bé. On perds temps és en les baixades" em diu Sergi. Però amics, encara no tinc la tècnica ni les forces d'escurçar temps, sobretot en el descens. I vam arribar a la meta amb la darrera llum del dia, jo, clarament en l’última posició, tant de la categoria com de la general, i amb un temps de 4 hores, 34 minuts i 45 segons. Gran acollida vaig tenir a l’arribada per part dels organitzadors, que eren els únics que quedaven en l'esdeveniment. Apart del calorós aplaudiment i dels ànims, em van obsequiar amb una bossa de patates i una llonganissa seca. Ah! També vaig ser premiat en el sorteig que es va realitzar entre els corredors, em va tocar una activitat gratis a escollir entre diverses pràctiques de muntanya. En resum, que vaig acabar la cursa amb bones sensacions. El pitjor de la cursa és que la cervesa és va acabar quan vam creuar la meta, grrr!

Salut, cap i cames. José Ángel Castro.


Per cert, per la propera cursa, el dia 20 a Albiol, Marc Morató i per el dia 21 a Les (val d'Aran) Jose Àngel, quedeu convocats!


Però el dia 19... Estrena oficial de l'equipació atlètica de camí a Rojals a guanyar-nos un bon sopar!!! Us hi esperem Evangers, Runners, Trailrunners , freerunners, askairunners, excursionistes i simpatitzants! 

Els que tingueu equipació de muntanya o d'atletisme, porteu-la i farem a la sortida del casal i al mirador de la Pena, la foto de grup i d'equip de runners!

Blogger