diumenge, 4 de setembre del 2011

Tomet pels llacs de Tristaina

En Joan Iniesta aprofita les vacances familiars a Andorra per fer una sortideta pels Llacs de Tristaina juntament amb la Maria i l’Arnau.

Ens vam aixecar a les 7 del matí del dijous dia 4 en direcció a Vallnord on a les 9 començàvem la ruta fins els Llacs. L’Arnau ens va fer de guia tot seguint les marques de color groc. Quan en trobava una deia: “Anem bé”

A les 9:30 arribàvem al Llac de Baix. Vam parar a fer fotos i de seguida vam emprendre la marxa i amb 20 minuts ens vam plantar al Llac del Mig. Allí vam veure cavalls que pasturaven vora el llac. Ens hi vam acostar, vam fer fotos,....L’Arnau volia banyar-se al llac. Vam intentar treure-li del cap, i només hi va posar els peus.....

Després vam enfilar l’ultim llac i al cap d’una hora i 20 després de sortir del cotxe hi vam arribar. Allí en Joan va decidir anar a fer el Pic de Tristaina (2873 m) en solitari. Les vistes espectaculars de la Pica d’Estats, Comapedrosa,... El descens per la cresta va ser complicat fer-la ràpid ja que, al igual que pujar, s’havia de desgrimpar molt i l’aire bufava fort.

Amb una hora i mitja de pujar i baixar del cim, ens vam retrobar i vam baixar fins al Llac del Mig, on, l’Arnau va conseguir banyar-se fins al culet.

La baixada fins al cotxe va ser molt còmoda i al final l’Arnau va caminar: 5 km.

El millor, la graellada de carn que ens vam fer allí mateix a les Pistes de Vallnord.

L’anècdota del dia: una parella va demanar una botella de Rioja. La cambrera va dir que no tenien aquest vi i aquesta parella es va indignar.

Ens ho vam passar d’allò més bé!!